Меню

Бренд окулярів Anna Sui

Вебсайт сучасного салону оптіки

Бренд окулярів Anna Sui

Бренд окулярів Anna Sui

Anna Sui-всесвітньо відомий дизайнер. Анна народилася 4 серпня 1964 року в Детройті, штат Мічиган, США.

Коли їй було 4 роки, вона говорила, що хоче стати дизайнером. З самого раннього віку дівчинка почала цікавитися модою, вона вирізала картинки з модних видань і збирала з них свій власний журнал, відомий як Genius Files (геніальний архів). Свою професійну освіту вона отримала в школі Дизайну Парсона (Parsons School of Design) в Нью-Йорку. Там вона познайомилася зі Стівеном Мейзелом, який сьогодні є відомим фотографом, а також її другом і партнером.

Після закінчення, Анна зайнялася розробкою моделей спортивного одягу для різних фірм. У 1980 році Анна заснувала власний бренд Anna Sui. Так, в 1991 році відбувся перший показ мод Анни Суї, після чого бренд завоював величезну популярність. У показі брали участь Лінда Євангеліста і Наомі Кемпбелл. Обидві моделі були на піку своєї слави і практично відразу привернули увагу ЗМІ до цього бренду.

Сьогодні дизайнер має 32 фірмових магазини в п'яти країнах, а колекція продається в 300 магазинах в більш ніж 30 країнах світу.

Магазини Anna Sui в Японії, Кореї, Тайвані, Гонконгу, Кувейті, Дубаї, Туреччині та США.

Перша демонстрація моди Анни Суї в 1991 заробила їй міжнародне визнання.

У 1993 році Anna Sui була удостоєна нагороди "Perry Ellis award".

У квітні 2009 року Anna Sui була відзначена Радою модних дизайнерів Америки і удостоєна нагороди Джоффрі Біна (Geoffrey Beene Lifetime Achievement Award) за внесок, внесений в американську моду видатними людьми індустрії. З отриманням цієї, престижної нагороди Анна Суї стала в один ряд з Ів Сен Лореном, Джоржіо Армані, Ральф Лореном, які також отримували нагороди Lifetime Achievement Award.

Серед шанувальників Anna Sui значаться такі відомі особистості, як Міша Бартон, Періс Хілтон, Софія Коппола, Лів Тайлер, Марія Шарапова і багато інших.

Згідно з рейтингом, опублікованим в журналі «Тайм», Анна Суї входить до п'ятірки ікон світової моди цього десятиліття. Досягнення Бренд Anna Sui став міжнародною сенсацією. У 2006 році, Журнал "Fortune", оцінив цінність імперії моди Анни Суї в більш ніж 400 мільйонів доларів.

У вересні 2009 року Анна проектувала лінію одягу для серіалу "Пліткарка", яка була продана в 800 магазинах і он-лайн, що сприяло просуванню її торгової марки.

Запуск аромату Secret Wish був найшвидшим в історії Procter & Gamble Fragrance. У них є 57 марок ароматів і Анна Суї займає п'яте місце в престижному портфоліо P&G у всьому світі.

Основні риси бренду Анна Суї-жіночність, свобода, елегантність, чарівність і грайливість, з якими неможливо бути однаковою. Анна-художник безмежного ентузіазму, який запрошує нас дерзнути, розправити крила і стати самими собою.

У 2009 Mondottica підписала ексклюзивну багаторічну угоду зі світовим відомим модельєром Анною Суї на виготовлення оптичної колекції. Вперше колекція у співпраці з Mondottica була представлена на Сілмо в Парижі в 2010 році і складалася з 15 моделей сонцезахисних окулярів і 23 моделей оптичних оправ.

Колекція оптичних оправ Anna Sui використовує ті ж химерні деталі, які були частиною образу бренду з самого початку: "фірмовий" бутон троянди, улюблений Анною мотив метелика і класичний різьблений візерунок.

Аксесуари самої Анни Суї незмінно привертали увагу публіки, недарма вона завжди любила доповнювати свій наряд сонцезахисними окулярами і оправами як на подіумі, так і в звичайному житті.

Фото і відео проекти

інші проекти

Професійна безкоштовна консультація.

Нашим фахівцям можна довіряти!

Підпишіться на розсилку , щоб першим отримувати
цікаві пропозиції, новини та знижки:
86
підписано

Замовити дзвінок